wtorek, 9 października 2012

Denko wrzesień 2012 :)

Hej kochani :)
Dzisiaj pokaże Wam zużycia kosmetyczne września. Nie ma ich dużo, praktycznie to można nawet powiedzieć, że nic nie zużyłam we wrześniu ;p Ale za to mam bardzo dużo kosmetyków na wykończeniu, więc myślę że październik zaobfituje w większe, pokaźniejsze denko :);p
Dzisiaj jeszcze sobie poodpoczywam bo niestety jestem chora,  od niedzieli pije Theraflu, pije witaminkę C i biorę tabletki i pomalutku mi przechodzi :) A jutro zabiorę się za sprzątanie szaf z ciuchami, porządki i takie tam. Muszę przejrzeć ciuchy, pookładać i zrobić porządek :)
A więc w skrócie kochani po kolei:
1. ŻEL POD PRYSZNIC Z AVONU SPIRIT- Bardzo lubię żele pod prysznic z Avonu, dobrze się pienią, są wydajne, mają ładne zapachy. Ten żel z początku bardzo mi się spodobał, fajny orzeźwiający cytrusowo-kwiatowy zapach, jednak po czasie zapach ten stał się dla mnie zbyt męczący i uciążliwy a jego kwaśna nuta stałą się nie do zniesienia. Także Czy kupię go ponownie ? NIE
2. SZAMPON ALTERRA MORELA I PSZENICA- Ten szampon jest bardzo dobry, świetnie zmywa oleje, nie podrażania skóry głowy, nie plącze zbytnio włosów, włosy są po nim świeże, miękkie i sypkie, po za tym pięknie pachnie. Jednak szampon ten ma jeden minus jest strasznie niewydajny, wystarczył mi on na 5 myć może. Nie wiem czy za dużo go dozuje, czy o co chodzi ale jego niewydajność sprawia, że nie mam pojęcia czy go kupię ponownie.
3. DEZODORANTY BI-ES- już o nich pisałam na blogu, są świetne i pieknie pachną. Czy kupię ten produkt ponownie? TAK
4. PŁYN DWUFAZOWY DO DEMAKIJAŻU Z ZIAJI- jeden plus jaki mogę przyznać temu płynowi to taki że bardzo dobrze radzi sobie z makijażem, zmywa nawet tusz do rzęs i jest wydajny. jednak zostawia on tłustą warstwę na skórze i szczypie w oczy. Ta tłusta powłoka, mgiełka jest jak dla mnie nie do zaakceptowania. Czy kupię ten produkt ponownie ? NIE
5. EYELINER Z LOVELY-  o tych eyelinerach zrobię osobną notkę. Mogę powiedzieć że bardzo je lubię, są trwałe, utrzymują się na powiece cały dzień, są wydajne. Na zmianę używam eyelinerów z lovely i wibo.
Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. skromne, ale fajne denko :) Miałam ten płyn z ziaji, ale byłam średnio zadowolona. już go raczej nie kupię. szukam jakiegoś eyelinera i myślę też o tym z wibo albo w słoiczku z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  2. już go nie kupisz tj szamponu bo bodajże go wycofali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, zapomniałam że wersje morela i pszenica wycofują ;p w sumie innego wariantu chyba tez nie kupię, jak dla mnie nie wydajny za bardzo ten szampon :)

      Usuń
  3. A ja zawsze mam w zapasie płyn dwufazowy Ziaja bo przyzwyczaiłam się do niego i choć czasem bluzgam pod nosem to i tak używam razem z Niveą dwufazową i micelem z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ogólnie nie przepadam za ziają. te kosmetyki kiepsko pachną (z wyjątkiem maseł do ciała), a mnie uczulają.
    świetne denko ^^. bardzo lubię takie posty.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie używam tego płynu z Ziaji i jest całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, wszyscy już chyba byli/są chorzy :( dużo zdrówka!
    Żadnego z Twoich denek nie miałam, ale chętnie wypróbuję szampon z Alterry:)

    OdpowiedzUsuń