środa, 22 sierpnia 2012

Papirus Winiary :)

Hej :)
Dzisiaj obiecana wczoraj notka o Papirusie Winiary czyli Soczystej piersi kurczaka z papryką :)
Ten Pomysł na... kupiłam w TESCO Extra, kosztował on 2,75 zł. W środku mamy 4 pergaminy, nasączone przyprawą. Nie musimy używać wszystkich na raz, więc np. dla 1 osoby takie opakowanie może posłużyć do przygotowania aż 4 obiadów :)

Kilka słów od producenta :
Winiary POMYSŁ NA PAPIRUS to innowacyjne rozwiązanie, które pozwala w prosty sposób przygotować na patelni bez dodatku tłuszczu, wyśmienite, soczyste mięso. Specjalny pergamin do smażenia pokryty oryginalna mieszanką aromatycznych ziół i przypraw sprawia, że mięso smaży się we własnym sosie, absorbując smaki i aromat przyprawowej kompozycji.

Na samym początku musimy przygotować pierś i lekko rozbić ją na grubość ok. 1,5-2 cm.



Następnie umieszczamy pierś na jednej połowie pergaminu a druga połową przykrywamy mięso od góry :)
Mięso zawinięte w pergamin kładziemy na rozgrzanej patelni teflonowej. Nie dodajemy tłuszczu. Smażymy na średnim ogniu po 5 minut z każdej strony :)

 Tutaj już usmażona pierś, jak widac przyprawy bardzo ładnie wsiąknęły w mięso i je obtoczyły :)


Pierś jest bardzo soczysta i dokładnie obtoczona w przyprawie, już podczas smażenia unosi się piękny aromatyczny zapach. Jeżeli chodzi o smak to mi kojarzył się on akurat z dobrze doprawioną zupą. Takie było moje pierwsze skojarzenie ;p Kurczak wyszedł bardzo smaczny ale myślałam, że smak będzie bardziej wyrazisty, mocniejszy. Smak był delikatny. Nie wiem może wersja z czosnkiem czy ziołami prowansalskimi będzie bardziej wyrazista w smaku. Danie to przygotowuje się w tempie błyskawicznym :) jest ono bardzo proste. Myślę, że jest to dobre rozwiązanie dla osób zabieganych.
Danie oceniam na 4 z plusem bo jest smaczne, proste w przygotowaniu i szybkie. Przy jego robieniu nie brudzimy tez tysiąca naczyń ;p :);p jedyny minusik za ten mało wyrazisty smak :) Mam w domu jeszcze wersję czosnkowo ziołową i zioła prowansalskie - jestem ciekawa ich smaku. 

A teraz idę wyjąć z zamrażarki lody frugo i obejrzeć serial i potem muszę spakować się na wyjazd ;p :):)
Do zobaczenia po niedzieli :):)

19 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę to kupić, bo uwielbiam pierś z kurczaka i zazwyczaj tylko to jem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hurra, doczekałam się papirusa! :D wygląda pysznie, będę musiała się rozejrzeć za tym Winiary.

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie to się wybierasz?;) Ciekawa jestem jak pozostałe wersje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam że jest coś takiego jak kurczak w papierku :) wygląda u Ciebie bardzo smakowicie,a że lubię kurkę to poszukam tego w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam ciekawa tego produktu, chyba go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio widziałam ten Papirus i głupia nie kupiłam. Często korzystam z Pomysł na.. bo dania są naprawdę świetne, a i szybko można coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tego jeszcze nie probowalam;)

    u mnie o Marizie- zostan konsultantka! zapraszam;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam we Wrocławiu w zeszłym roku, nawet fajne miasto, szczególnie podobało mi się to szukanie krasnali:D Fajny, unikalny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Otagowałam Cię na moim blogu. Jeśli masz ochotę wziąć udział w zabawie zapraszam:
    http://ziombell.blogspot.com/2012/08/tag-11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ale zrobiłaś mi ochotę :DD wygląda pycha
    dodaję do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, że piszesz takie notki :D ja nie oglądam TV, nic nie wiem o nowościach xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie podobają mi się Twoje talerze ;)) Chyba się wkońcu skuszę na jakieś kwadratowe ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo smakowicie wygląda ;) Ja jakiś czas temu kupiłam papier Saga i muszę przyznać ze robię całkiem podobnie ;) Przyprawy muszę sypać sama ale jakoś nie mam z tym problemu więc daje radę. Wszystko szybko idzie i ma się zdrowy i pyszny obiad dla całej rodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Winiarowo-papirusowa pierś przepyszna, ale też stawiam na Sage, z tych samych wzgledów. Wole sama przyprawiać, no chyba że Winiary wyjdą z propozycją piersi o smaku imbirowo-cytrynowym :P przepyszne swoją drogą, moge podać przepis jak coś :P

      Usuń
    2. Imbirowo- cytrynowe piersi :) mmm brzmi pysznie i ciekawie;p chętnie poznam przepis :)

      Usuń
  14. Dodam jeszcze że pomysł na... wypróbuje na pewno bo jestem otwarta na nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja stwierdzam, że utwardzony tłuszcz roślinny jak również olej roślinny to mało "dietetyczne" i zdrowe opcje do tego kurczaka. Powinno być bez mazideł na papierku i kto chce jak to sobie poprostu leje albo oliwą, albo margaryną albo olejem roślinnym. Wydaje mi się, że mało kto napisał w "wierszyku" Winiary, że jest tam sporo tych tłuszczy, a bez tłuszczu też ten papierek powinien działać.

    OdpowiedzUsuń